torsdag 11 februari 2010

Tycker om snö,men nu får d tamef*n räcka!!!

Vinter + snö 0 sant!
MEN nu tycker t.o.m en snöälskare som jag att d RÄCKER för i år..
Kom in för en timme sen efter att ha kämppat bort en del av drivorna ó d 10cm nysnö som kommit idag..lämnade kvar d som traktorn tar sen då han kommer :) Ser lite roligt ut nu just då d e skuttat lite här o där men bara Bosse o valtran kommer så blir d nog bra *tacka vet ja Bosse* utan honom skulle d nog vara tungt o skotta snö här i år :p

Annars så har tjejjerna badat badibunk nu då vi kom in..Isabelle har tjaaatat hela dagen på att få bada med bubbor som vi gjorde igår på kvällen,o snäll mamma som jag e så fick d bada.. :):) Skadar ju int o leka en stund i vatten heller,d ska jag ju själv göra ikväll så :):)
Bubblorna har jag köpt av syster yster som säljer Avon..hon gav en stor flaska till julen åt Isabelle som doftar underbart enligt mamma men Isabelle gillar bättre min lilla runda kul som doftar jordgubb så då får damerna använda d nu då..säkert kommer den där med hallon i användning oxå :):)

MEN nu hoppas jag älskling kommer hem snart så jag får börja bege mig till staden o handla o simma lite :):)
Kan vara jag kommer hem med ett stort paket åt Isabelle :):) Eller rättare sagt två..hon har lääänge önskat sig ett skrivbord så hon kan ha sina ritsaker framme o ta fram dem då hon sj vill..hon ritar ju int på väggarna mera så hon ska få ett med låda o lås så inte lillasyster hittar dem :p Så då får hon stänga in sig i sitt rum o laga läxorna som hon säger :):) Hoppas bara d har dem i lager nu då..annars måste jag beställa o hämta nästa vecka då vi ska på blodprov..

Men men..nu säger jag hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du uppdaterat! Får faktiskt räcka med snön nu! och snygg frilla!! ;)