torsdag 11 februari 2010

Tröttna på d där färgerna jag hade på layouten...

så nu blir d trist o tråkigt grönt o blått :):)

Här händer d saker hela tiden men ingen blogginspiration infinner sig :(

Nåja,förra heljen var jag o min vän Camilla till Kivitippu på mamaledigt :):) roligt hade vi saknade gullena här hemma gjorde vi förståss men välbehövlig vila o prat fick vi :)
Även två stycker sköna behandlingar hann vi med..örtbad eller aromaterapi som d hette o så lerinpackning o 30 minuters massage :) HÄRLIGT!

Denhär veckan tycker jag inte ens har hunnit börja o idag e d torsdag redan :o ikväll ska jag till Jeppastaden med syster yster o heljhandla o simma lungt :) Vi ska påbörja simningen igen..d e nästan ett år sedan sist :( MEN nu blir d nya tag igen!!! Hoppas jag!!!

Heljen då..imrogon ska vi ha en liten skön vinkväll tillsammans med C o S :) roligt så!
Lördagen åker älskling iväg på snöskotern på dagen,kvällen har vi inga planer för ännu den som lever får se.. söndagen blir familjedag <3 o så e d ju alla <3dag då oxå :):)

Men men..nu kommer jag inte på nått mer..

8 ½ vecka kvar tills avslutande av medicinreing!

Inga kommentarer: