onsdag 27 januari 2010

Länge sen igen :(

Jag har nog blivit av en dålig bloggare jag nu :/

MEN då jag liksom int kommer mig för :(

Nåja,i måndags var d blodprov igen o allt var bra :)
Sen efter provtagningen så åkte vi direkt till Vasa,dit kom svärmor/farmor efter tjejjerna o jag fick gå i stan en stund med Millami <3 *roligt* Avnjöt en underbar lunch vid chili o lime :) Friterade räkor e underbara :):)
Sen var vi till Gina..shoppade billiga tunikor 4,90st :):) Bra så :):)

Var även på kaffe med en annan vän :)

Sen åkte jag oxå till Pörtom o sov där..trevligt trevlig :)

Idag har vi varit inne hela dagen i.o.m att d stormar här,men vi har rett upp i huset o mitt klädskåp :) Lite kläder till Estland :) Där behövs d mera änn i mitt skåp längst bort :(

Nåja..d va min uppdatering...

Inga kommentarer: