tisdag 8 juni 2010

Tandhygenisten.

Dit ska jag o Isabelle idag,första vanliga läkarbesöket på över 2 ½ år :) Vi börjar bli mer o mer vanliga vi :):) Livet återvänder,d där som alla andra levt i 2 ½ år medans vi besökt sjukhuset ibland 4-5 gånger per vecka..kört 290km för ett läkarbesök o blodprov o sen 290km hem igen samma dag..fått mer gift i sin kropp änn vad andra får på en livstid :( MEN nu e sånt över för vår del och vi får ta del av vad det vanliga livet har att erbjuda,men ändå så ser vi på allt med lita andra ögon änn andra..

Annars så prissätter jag massa kläder som blivit överlopps för oss som jag ska föröska sälja bort på loppis på söndag vi Pensala vid skolan (kom o fynda) det som lämnar ska jag laga ett bort i jeppis till..måste få bort så vi kan köpa nya åt hela familjen.
Jag ska även baka lite till söndagens loppis så åtminstone kanelbullar finns o köpas..kanske nått mer om jag hinner :)

Barnvagnen bytte ägare i söndags..kändes vemodigt nog men jag vet ju att det åtminstone e flera år innan vi ens funderarpå en baby,om det nån gång mer kommer nån baby hit i huset..börjar mer och mer försona mig med att vi är lyckligt lottade som fått två underbara tjejer redan och att man skall ju ha både tid ,ork o pengar att uppfostra dem på bästa sätt!

Babyvakten hade jag med mig till Jeppis igår..så hoppas de får mera användning för den än vi hade :)

Babygym,trehjuling,mammakläder,sänghimmel med ställning + sparkskydd till sängen,bärsjal,skor o kläder finns o köpas om nån e intresserad fotar jag o mailar..ta kontakt på pamsan1984@hotmail.com jag e bara glad om nån får användning av det som vi inte behöver.. fråga om det är nått ni söker kanske de kunde finnas här hos oss :)

2 kommentarer:

alegni sa...

härligt att läsa att det gått så bra för isabelle att hon är utan medicin nu.
allt gott också framöver till henne, och till resten av familjen också, för den delen!

Malin sa...

Oj va långa resor ni behövt göra. Vi har tur som bara har 25 km till sjukhuset där Thea får sina behandlingar. Men det ska ändå bli skönt att slippa de resorna så småningom.
Duktig du är som säljer gamla grejor, lycka till på loppisen!
Kram Malin