onsdag 10 mars 2010

Länge sen nu igen :(

Har nog blivit riktigt dålig på o uppdatera bloggen..beror mycket på facebook..sitter mest där då jag har datatid nu för tiden :)
Enkelt o få kontakt med vänner o cancermammor o pappor .. hitta en ny idag..

Nåja,vad sker här..vi väntar på pappas vintersemester nu just..den börjar på måndag :):) *skoj*
Blodprov togs i onsdags d var bra så hoppas d e lika bra den 17.3 :) Sen har vi endast 1 gång blodprov kvar före avslutning av medicinering :):) *jippie*

Vad mer sker..jag borde påbörja sökning av jobb..men menar vara hemma tills Nathalie fyller 3 år..från Tays sida önskar d jag skulle vara hem tills Isabelle fyller 5 år..så den som lever får se hur länge denna tant e hemma ännu..ingen brådska tibax i yrkesjobbandet har jag trivs bra här hemma juh :)

Förra heljen firade jag o gubben 11 år tillsammans d firades med bio på tumis o sen Nettis med syster o gänget..superkul *tack*

Denna helj har e öppet hus vid syster skola så dit ska vi o se på hästar,kossor o får :)
Annars tror jag d blir en lugn helj..behöver d!

Kram!

Inga kommentarer: